Z jakich powodów opłaci się stosować ochraniacz dla materaca?

Ochraniacz o wysokim standardzie to bezkonkurencyjny sposób na skuteczną izolację materaca. Zapewnia czystość i pozytywnie wpływa komfort korzystania z każdego łóżka. Często ocala powierzchnię...

Blogi kulinarne z ciekawymi przepisami

Jeszcze nie tak dawno temu w poszukiwaniu receptury na konkretną potrawę trzeba było wertować książki kucharskie. Obecnie te czasy mamy za sobą. Wystarczy kilka...

Zastosowanie gadżetów reklamowych w prowadzeniu firmy

Reklama firmy to kluczowy element, ułatwia dojście do sukcesu. Na rynku trudno o markę, która triumfuje bez uprzedniego promowania jej. To niezwykle istotne, aby...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Zawieszenie pneumatyczne wciąż najczęściej możemy spotkać w drogich autach, często niedostępnych dla kieszeni zwykłego Kowalskiego. Od jakiegoś czasu jednak staje się standardem w samochodach typu kombi czy SUV. Co sprawia, że ten typ zawieszenia uznawany jest za lepszy i bardziej pożądany?

Nasz sklep: miech r klasa

Zawieszenie klasyczna a pneumatyczne – jakie są różnice?

Główna różnica tkwi przede wszystkim w konstrukcji . Klasyczne zawieszenie zbudowane jest z prostych i dobrze znanych wszystkim podzespołów, takich jak sprężyna, wahacze i amortyzator, i to ich zadaniem jest zapewnienie kierującemu i pasażerom jak najlepszego komfortu jazdy, nawet przy występujących nierównościach jezdni. W przypadku zawieszenia pneumatycznego, rolę sprężyny resora przejął miech wypełniony powietrzem, sprężonym pod wysokim ciśnieniem, który pozwala na jeszcze wyższy komfort jazdy, nawet po sporych nierównościach. Wysoka sprawność w niwelowaniu nierówności dróg sprawia, że to zawieszenie tak chętnie montowane jest w samochodach typu SUV, które przecież z zasady tworzone są nie tylko do jazdy po równych asfaltowych, miejskich ulicach.

Sprawdź nasz sklep: miech ml

Kiedy zawieszenie pneumatyczne najlepiej spełnia swoją rolę?

Pneumatyczny typ zawieszenie ma sporo zalet, w porównaniu do modelu tradycyjnego – począwszy od wyraźnie lepszego komfortu podczas jazdy po nierównych drogach, świetnie sprawdza się na drogach gruntowych, w offroadach i wszędzie tam, gdzie o asfalcie można jedynie pomarzyć . Jednak warto pamiętać o tym, że usterki w zawieszeniach pneumatycznych muszą być wykrywane i usuwane stosunkowo wcześnie , by uniknąć poważnych awarii zawieszenia i tego momentu, w którym niemożliwa już będzie jego regeneracja . Dlatego zawieszenia pneumatyczne należy sprawdzać co 30 tysięcy kilometrów.

Sklep Airmatic: miech mercedes w212

- REKLAMA -

Zalety zawieszenia pneumatycznego