Felgi samochodowe

Felgi samochodowe to nie tylko niezbędny element każdego pojazdu, ale również klucz do jego indywidualizacji i wyrazu stylu właściciela. Od klasycznych po nowoczesne, od...

Przewodnik po wakacjach w Opolu

Opole, urokliwe miasto położone nad Odrą, zachęca turystów do ⁤spędzenia niezapomnianych wakacji. W tym przewodniku znajdziesz⁤ wszystkie ⁤niezbędne informacje, które pomogą Ci zaplanować idealne...

Jak Odzież Damska Kształtowała Historię Mody

Od zarania dziejów, odzież damska pełniła rolę nie tylko praktyczną, ale również wyrażała status społeczny, osobowość oraz aspiracje kobiet. Przez wieki, moda damska ewoluowała...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Zawieszenie pneumatyczne wciąż najczęściej możemy spotkać w drogich autach, często niedostępnych dla kieszeni zwykłego Kowalskiego. Od jakiegoś czasu jednak staje się standardem w samochodach typu kombi czy SUV. Co sprawia, że ten typ zawieszenia uznawany jest za lepszy i bardziej pożądany?

Nasz sklep: miech r klasa

Zawieszenie klasyczna a pneumatyczne – jakie są różnice?

Główna różnica tkwi przede wszystkim w konstrukcji . Klasyczne zawieszenie zbudowane jest z prostych i dobrze znanych wszystkim podzespołów, takich jak sprężyna, wahacze i amortyzator, i to ich zadaniem jest zapewnienie kierującemu i pasażerom jak najlepszego komfortu jazdy, nawet przy występujących nierównościach jezdni. W przypadku zawieszenia pneumatycznego, rolę sprężyny resora przejął miech wypełniony powietrzem, sprężonym pod wysokim ciśnieniem, który pozwala na jeszcze wyższy komfort jazdy, nawet po sporych nierównościach. Wysoka sprawność w niwelowaniu nierówności dróg sprawia, że to zawieszenie tak chętnie montowane jest w samochodach typu SUV, które przecież z zasady tworzone są nie tylko do jazdy po równych asfaltowych, miejskich ulicach.

Sprawdź nasz sklep: miech ml

Kiedy zawieszenie pneumatyczne najlepiej spełnia swoją rolę?

Pneumatyczny typ zawieszenie ma sporo zalet, w porównaniu do modelu tradycyjnego – począwszy od wyraźnie lepszego komfortu podczas jazdy po nierównych drogach, świetnie sprawdza się na drogach gruntowych, w offroadach i wszędzie tam, gdzie o asfalcie można jedynie pomarzyć . Jednak warto pamiętać o tym, że usterki w zawieszeniach pneumatycznych muszą być wykrywane i usuwane stosunkowo wcześnie , by uniknąć poważnych awarii zawieszenia i tego momentu, w którym niemożliwa już będzie jego regeneracja . Dlatego zawieszenia pneumatyczne należy sprawdzać co 30 tysięcy kilometrów.

Sklep Airmatic: miech mercedes w212

- REKLAMA -

Zalety zawieszenia pneumatycznego