Dlaczego warto oddać samochód do skupu?

Branża motoryzacyjna bardzo szybko się rozwija. Zjawisko globalizacji spowodowało napływ do kraju różnych zagranicznych produktów, a postęp technologiczny przynosi co raz lepsze udoskonalenia. Na...

Wszystko, co musisz wiedzieć o pistoletach i jednostkach natryskowych

W świecie przemysłowej aplikacji farb istnieją dwa główne rodzaje urządzeń używanych do rozpylania cieczy: pistolety i agregaty. Oba mogą być używane do nakładania farby...

Przystępny sposób na ładowanie samochodu w domu

Ładowanie samochodu przez instalację fotowoltaiczną to jeden z najlepszych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego i zaoszczędzenie pieniędzy. Jest wiele powodów, dla których warto zainwestować...

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Zawieszenie pneumatyczne wciąż najczęściej możemy spotkać w drogich autach, często niedostępnych dla kieszeni zwykłego Kowalskiego. Od jakiegoś czasu jednak staje się standardem w samochodach typu kombi czy SUV. Co sprawia, że ten typ zawieszenia uznawany jest za lepszy i bardziej pożądany?

Nasz sklep: miech r klasa

Zawieszenie klasyczna a pneumatyczne – jakie są różnice?

Główna różnica tkwi przede wszystkim w konstrukcji . Klasyczne zawieszenie zbudowane jest z prostych i dobrze znanych wszystkim podzespołów, takich jak sprężyna, wahacze i amortyzator, i to ich zadaniem jest zapewnienie kierującemu i pasażerom jak najlepszego komfortu jazdy, nawet przy występujących nierównościach jezdni. W przypadku zawieszenia pneumatycznego, rolę sprężyny resora przejął miech wypełniony powietrzem, sprężonym pod wysokim ciśnieniem, który pozwala na jeszcze wyższy komfort jazdy, nawet po sporych nierównościach. Wysoka sprawność w niwelowaniu nierówności dróg sprawia, że to zawieszenie tak chętnie montowane jest w samochodach typu SUV, które przecież z zasady tworzone są nie tylko do jazdy po równych asfaltowych, miejskich ulicach.

Sprawdź nasz sklep: miech ml

Kiedy zawieszenie pneumatyczne najlepiej spełnia swoją rolę?

Pneumatyczny typ zawieszenie ma sporo zalet, w porównaniu do modelu tradycyjnego – począwszy od wyraźnie lepszego komfortu podczas jazdy po nierównych drogach, świetnie sprawdza się na drogach gruntowych, w offroadach i wszędzie tam, gdzie o asfalcie można jedynie pomarzyć . Jednak warto pamiętać o tym, że usterki w zawieszeniach pneumatycznych muszą być wykrywane i usuwane stosunkowo wcześnie , by uniknąć poważnych awarii zawieszenia i tego momentu, w którym niemożliwa już będzie jego regeneracja . Dlatego zawieszenia pneumatyczne należy sprawdzać co 30 tysięcy kilometrów.

Sklep Airmatic: miech mercedes w212

- REKLAMA -

Zalety zawieszenia pneumatycznego